view:    regular  |   sfw  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:
bailskisnobhound's Recent Statuses
Sun, 15-Sep-13 10:36 PM (213 days ago)
im sooo horny 2 nite but lonely
zebedee3 likes this
Join my club. xx
(213 days ago)
I am the former and not the latter... otherwise, I would offer some help with that problem.
(207 days ago)
why be lonely, im local xx
(188 days ago)
I don't live far If you.ever want to meet up?
(83 days ago)
Sun, 11-Aug-13 2:03 PM (248 days ago)
mmmmmmm some vvv nice cocks on show today
justcallmemaster likes this
You have a nice pussy
(248 days ago)
Wanna see mine on cam?
(248 days ago)
Wed, 19-Jun-13 10:24 PM (301 days ago)
mmmmmmmmmmm soooo hot and horny looking at all the cock pics could do with 1 rite now mmmmmmmm
charming00 likes this
You looking for a job?
(301 days ago)
had a bit of fun been out in a short skirt no panties flashin what i got mmmmmmmmmmmmm
(301 days ago)
well I am very good wiv me hands, get some brasso and make it shiny so you can see me face on it
(301 days ago)
Damn talk about rubbing one out. Ouch
(301 days ago)
sorry bails...........................* opts out of your status post*
(301 days ago)
Thu, 13-Jun-13 11:58 PM (307 days ago)
i just wanna fuck mmmmmmmmmmmmm frustrated lol
massageguy13 and bridoba73 like this
wish I could help
(307 days ago)
Would love to help you.
(307 days ago)
id love to fuck you so good babe x
(307 days ago)
Thu, 13-Jun-13 11:39 PM (307 days ago)
i just need some adult fun tis weekend
billy37 likes this
Wed, 12-Jun-13 10:47 PM (308 days ago)
pn needs of some sexy fun
lars820011 likes this
Mon, 6-May-13 11:39 PM (345 days ago)
thats it comando now for rest of summer i hope lol
Fri, 29-Mar-13 12:21 AM (384 days ago)
soooo horny who wants to help satisfy me ??????
Whammy87 likes this
Me please ... Yum yum
(379 days ago)
4days old, she may not be anymore.
(379 days ago)
My cock wants to know if your pussy needs more satisfying?!!
(374 days ago)
Anytime you want
(367 days ago)
Guys this was 16 days ago.
(367 days ago)
Tue, 5-Mar-13 12:04 AM (408 days ago)
my pussys on fire looking all these guys on here and no 1 to help me : (
Irishgerry666 likes this
i would,nt mind x
(408 days ago)
I would put out that fire with my hose. God that sonded worse than it was meant to.
(408 days ago)
I could help you out, I have a 12 inch tongue and I can breath through my ears
(408 days ago)
Wed, 27-Feb-13 11:08 PM (413 days ago)
horny as hell looks like i will be my fingers and toys AGAIN
Ludovik and BustyNurse999 like this
Shame
(413 days ago)
can use my cock if like?
(413 days ago)
Wed, 27-Feb-13 3:10 PM (413 days ago)
sooooo horny will have to be a bit of diy
handsolo123 and bowers89 like this
wish I could help
(413 days ago)
Thu, 24-Jan-13 3:02 PM (447 days ago)
mmmmmmmmm hubby out now what could i do ?????
OR WHO XXXXXXXX
(447 days ago)
hehehehe play play play
(447 days ago)
me lol
(447 days ago)
Wed, 9-Jan-13 12:08 AM (463 days ago)
question 4 you all should my hubby shave his balls what do you think ?
jenniknickers likes this
Gonna get itchy...
(463 days ago)
I prefer to pluck mine out with tweezers...lasts longer.
(463 days ago)
No you should do it for him
(463 days ago)
I don't prefer my men shaved-guess I'm the minority though.
(463 days ago)
I think you should shave them for him. I always shave mine
(448 days ago)
Fri, 2-Nov-12 6:49 PM (530 days ago)
hubbys or do i go find a stranger with a big cock mmmmmmmmmmm
55ukguy, steadyboy and this__guy like this
im a stranger
(504 days ago)
hey Dave...hey CARTMAN....
(504 days ago)
hey comefuckme
(504 days ago)
go for a stranger. i'll pop round thursday whilst he's at work! pm me
(500 days ago)
If I lived closer I'd give ya my big dick
(498 days ago)
Wed, 24-Oct-12 3:16 PM (539 days ago)
no panties on playin and lookin at thepics on here mmmmmmmmmm
imhorny69, funromp96 and this__guy like this
my kind of girl
(539 days ago)
Wed, 24-Oct-12 1:29 PM (539 days ago)
alone so time for some toy time while i look at the pics on here mmmmmmm
Get_it and James258 like this
look at mine and ill look at yours! lol!
(539 days ago)
Tue, 23-Oct-12 2:01 PM (540 days ago)
all alone so looks like toy time mmmmmmmmmmm
i'd love to come and watch
(540 days ago)
Fri, 12-Oct-12 1:32 PM (551 days ago)
soo horny right now could do with some fun
righthander, cammo12 and zoolegend like this
mmmm sounds a good idear
(551 days ago)
could you find a use for me?
(551 days ago)
wish i was near Sheffield.....
(551 days ago)
so could I looking at your pics, thanks for the comment
(551 days ago)
if yu want ya pussy licking let us know
(550 days ago)
Sun, 23-Sep-12 11:53 PM (570 days ago)
bored n horny and on my own
lol no other choice
(570 days ago)
little matter of a big pond lol
(570 days ago)
hey pm me we can chat u wont be bored then
(570 days ago)
i know that feeling
(570 days ago)
you dont ever have to be alone
(561 days ago)
Sun, 2-Sep-12 10:58 PM (591 days ago)
hubby in bed so playtime
delight4ul and this__guy like this
*coffs..BS
(591 days ago)
mmmmmmmmm pm me plz or add me lets chat
(591 days ago)
mmmm lets...
(591 days ago)
is that stuck tc here let me help you
(591 days ago)
yes plz hernhim like ur pics
(591 days ago)
Tue, 14-Aug-12 6:31 PM (610 days ago)
sooo horny and no dick to play with
i would gladly let you play with mine if you let me play with yours
(610 days ago)
im here.ur still looking for a horny one and hard as steel?
(610 days ago)
u could have my cock if i can make yr pussy wet then slip up and empty my load
(610 days ago)
invite someone around, id love to help x
(610 days ago)
i wana play with u and fuck u silly can i suck yr tits
(610 days ago)
Wed, 4-Jul-12 1:59 PM (651 days ago)
im so bored n horny
hornyman19781 likes this
im up for it
(651 days ago)
dangerous combination
(651 days ago)
You owe HH a quarter...he has this phrase copyrighted.
(651 days ago)
cha-ching!!!! lol
(651 days ago)
me too.... welcome the clup.....
(651 days ago)
Thu, 17-May-12 10:32 PM (699 days ago)
bored n horny
sexy_witch likes this
mmmmmmmmmm i like the pics of you both
(699 days ago)
Me too.
(699 days ago)
thankyou we like yours to yummmmmmmm
(699 days ago)
lol what should us girls do ?????
(699 days ago)
a lot of licking i think, mrs d
(699 days ago)
Sun, 29-Apr-12 11:26 PM (717 days ago)
it hubbys birthday what suprise should i give pm me ur answers
why Pm and not here..seeing as you posted a status
(717 days ago)
well go for it lol
(717 days ago)
Fri, 23-Mar-12 5:47 PM (754 days ago)
sooooo horny looking at all these cocks mmmmm what to do pm me
wow you have a hot and delicious ass. do you like to have it played with?
(754 days ago)
mmmmmmmm,your black stockings and ass shot are top of the line,doll,grrrrrrr
(754 days ago)
Slam a big dildo up yer pussy and tickle yer clit : )
(754 days ago)
Show 25 More »
   
Terms of use / disclaimer | webmasters | Billing Support | privacy policy | 2257 Statement