NN Network:  
Heterosexual
Lesbian
Gay
TV / TG / CD
Live Cams
Nude Selfies
orsm.net
Sex Toy Store
Free photo hosting
view:    regular  |   sfw  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:
AshleyABQ's Recent Statuses
Fri, 24-Aug-12 3:36 PM (1647 days ago)
The only sex I've had in the past 3 weeks has been with myself! :-/ I need a real man to help me out!!!
magnum6913 likes this
raises hand and other parts....
(1647 days ago)
I'm living on wronmg side of pond....
(1647 days ago)
That is not acceptable
(1647 days ago)
I have the same problem..wish we could be each others solution!!
(1647 days ago)
I wish all four of you were here!! Lol
(1647 days ago)
Mon, 20-Aug-12 10:22 PM (1651 days ago)
I'm so horny right now!!!
xxdxxuxxsxxtxxyxx likes this
Play with me?
(1651 days ago)
Wed, 8-Aug-12 8:14 PM (1663 days ago)
My neighbors stare when I tan naked in my backyard
They would be silly not to! God damn!
(1663 days ago)
get your credit cards ready boys...she doesnt do it for free
(1663 days ago)
wish I was there to help u
(1663 days ago)
yeah, and i poke my eye with my cock when i bend over
(1663 days ago)
i wanna be your neighbor!!
(1661 days ago)
Wed, 8-Aug-12 3:28 PM (1663 days ago)
Could really use a good n hard ass pounding right about now who else loves anal and is as horny as me??
magnum6913 and lemoche like this
Wow....not even a drink first? Damn.
(1663 days ago)
super pics Ashley xx
(1663 days ago)
Thanks unzip
(1663 days ago)
I'd love to fulfill your desires...you're hot!
(1663 days ago)
2 bad u ain't in Indiana
(1663 days ago)
Mon, 6-Aug-12 2:07 PM (1665 days ago)
If you could do what ever you wanted with me for 1 hour what would you do???
Xtyler97x and 1hornyguywpg like this
Start by licking then slowly fuck you
(1665 days ago)
pick up some frontier and come over, lol.
(1664 days ago)
pull out my credit card?
(1664 days ago)
beat me too is spicy! i was going to say learn how you use a camera phone so well
(1664 days ago)
be careful in here ashley there are people who will take advantage of you k
(1664 days ago)
Sun, 5-Aug-12 6:34 PM (1666 days ago)
New pics are up.. Enjoy!
Sat, 4-Aug-12 4:45 PM (1667 days ago)
Guess my dildo is going to have to do.. Sigh.. I would really love a mans cock right about now
freakykiwi likes this
dman I'd love to be that cock
(1667 days ago)
How does my dick deep in ur pussy sound?
(1667 days ago)
Sat, 4-Aug-12 4:20 PM (1667 days ago)
Could really use some good hot sex right about now..
Right? damn ur body looks good
(1667 days ago)
Fri, 3-Aug-12 3:27 PM (1668 days ago)
Hmmm.. What should I do today?? It's Friday and I haven't any plans...
bOObzman likes this
Rub one out
(1668 days ago)
play with me toy?
(1668 days ago)
TOF pics?
(1668 days ago)
shaved pussy pics?
(1668 days ago)
Thu, 2-Aug-12 5:15 PM (1669 days ago)
I sucked three cocks this morning and none of them belonged to my husband!! Have a great day y'all I know I will!
how do you take your pics? they look rather grainy
(1669 days ago)
Sorry bout that I take them on my phone
(1669 days ago)
you are very talented with your camera phone, i have to say....
(1669 days ago)
i wish it was my cock,ru ready for more?
(1669 days ago)
I wonder why my female friends are not like you... lol
(1669 days ago)
Wed, 1-Aug-12 8:19 PM (1670 days ago)
So.. My husband actually got mad at me this morning because I wanted to suck his cock and swollow his cum befor work.. Really?? Who turns down morning head??
Fair warning FB, I say sexy things. Hopefully you will be prepared next time.
(1670 days ago)
what a fucking idiot!
(1670 days ago)
Sounds like my girl!
(1669 days ago)
not me fuck that i love anytime head lol
(1669 days ago)
FUK FOGERS & D D
(1669 days ago)
Wed, 1-Aug-12 5:45 PM (1670 days ago)
So horny! Right now I'm fucking myself in the ass with my vibrating dildo! I wish It was a real cock!
cplwantsbi and Mr.Fin like this
Would love to oblige on that one! I'd settle for watching you do this, though
(1670 days ago)
i can give u mine sexy...im me we can talk on private.have u try a latino before?
(1670 days ago)
pm me. we will have fun together.
(1670 days ago)
suckers
(1670 days ago)
can u handle mine on ur ass?let me know.
(1670 days ago)
   
Help / Contact | Rules |  Terms of use / disclaimer | webmasters | Epoch Transactions Billing Support | privacy policy
18 U.S.C. 2257 Record-Keeping Requirements Compliance Statement
Page generated in 2.25 seconds