Free photo hosting
view:    regular  |   sfw  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:
redvs4u's Recent Statuses
Mon, 1-Sep-14 1:10 PM (15 hours ago)
Is the site dragging for anyone else? My feeds are agonizingly slooooow!
I do agree with Liz, the timing of the two, seem to coincide.
(13 hours ago)
lost status and blogs
(13 hours ago)
Yes it is crazy slow here...
(13 hours ago)
I could not access blogs earlier as well.
(13 hours ago)
phew...thought it may of been just me
(13 hours ago)
Sun, 31-Aug-14 2:38 AM (2 days ago)
Good night, fake NN people
Showy_Showy, awesome2 and FinNude like this
Good Night to one of the Prettiest Fake NN People I have ever imagined to meet. Sweet Dreams xox
(2 days ago)
dang rock, that hurts... the plumage is the only real part about me...
(2 days ago)
you know you cant get colors like that in nature....
(2 days ago)
You ought to see me up close, in the sunshine... all the colors of the rainbow
(2 days ago)
Hey! I resemble that remark!
(1 day ago)
Fri, 29-Aug-14 1:15 AM (4 days ago)
Someone call me and keep me company for the remainder of my drive. I am getting sleepy!!!
FinNude likes this
It even scared me a little!! lol
(4 days ago)
Some mindblowing drivers out there? In the how the hell are they still alive level?
(4 days ago)
Glad you made it home safe Sexy redvs4u xoxo Sexy Texy is a super sweet friend to have
(4 days ago)
I really am hehehe
(4 days ago)
and Modest too
(4 days ago)
Tue, 26-Aug-14 3:12 PM (6 days ago)
My desk is reeling me back in so I suppose that means break time is over. Chat later pervs *disappears in a dust cloud and makes a mental note to clean the office more frequently*
FinNude likes this
see ya after work red
(6 days ago)
Get back ta work ya slacker!
(6 days ago)
hi and bye
(6 days ago)
Mon, 25-Aug-14 1:07 PM (7 days ago)
People of NN....... this is a good time to step away from your computers and live life!! This has been a PSA from Redvs4u and is not endorsed by NN.....
bah humbug!
(7 days ago)
But, but, but...the big fireball in the sky scares me.
(7 days ago)
glad to.. so long as you join me for some outdoor fun
(7 days ago)
Thank you Red. Very thoughtful
(7 days ago)
spent the day at school and have lived life for today... now is the NAKED TIME!!!
(7 days ago)
Sun, 24-Aug-14 11:11 PM (8 days ago)
There is a grill calling my name. No, seriously, it is saying "I am red hawt!!"
meat!!
(8 days ago)
lol........cant grill here...Tornado watches out
(8 days ago)
Yhe grill isn't the only thing smokin' hawt at that house. Just sayin'...
(8 days ago)
yes but red u are already smokin hot!!
(8 days ago)
Hmm hot... I will make you smile... More than twice xxx
(8 days ago)
Sun, 24-Aug-14 10:48 PM (8 days ago)
Do you ever read a blog and wonder to yourself "How does this person even manage to breath on their own with their limited amount of brain cells?!"
rockhard_one3214 and Burger80 like this
Lizzie, even if I squint, I can't figure them out.
(8 days ago)
All the time.
(8 days ago)
Lol Tighty, it amazes me some of the pics people post.
(8 days ago)
blogs, forum post, status updates, picture and profile comments... yep all the time
(8 days ago)
Twl has squinted at my pix trying to figure out north from south before I imagine.....lol!
(7 days ago)
Wed, 20-Aug-14 3:34 PM (12 days ago)
After the hectic pace of Refugee Camp you guys are putting me to sleep. I think that is my cue to go to work. Bye
myylife and JoannaSlinky like this
It was fun, TC
(12 days ago)
Yeah, sure. Leave as soon as I get here.
(12 days ago)
hello ,redvs xxxxxxxx
(12 days ago)
Needs, you wait to show up as I leave
(12 days ago)
Have A Good Day red
(12 days ago)
Tue, 19-Aug-14 4:17 PM (13 days ago)
Alright, I have boobie touching and office work to do. Adios! *skedaddles out of status with one hand under her bra*
Can I help x
(13 days ago)
Have a great day reds, xoxo
(13 days ago)
Orifice work?
(13 days ago)
Bye for now.
(13 days ago)
Hhmmm.....y wear a bra I say?
(13 days ago)
Tue, 19-Aug-14 2:00 AM (14 days ago)
When I start using the terms "fucking moron" and "cocksucking wanker" it is time to step away from the computer and read a book. Good night sexy peeps. *blows kisses on the way out the door*
Showy_Showy and ksboy21 like this
Night, red. xox Thanks for the giggles: )
(14 days ago)
Good night and sweet dreams Red. xox
(14 days ago)
Bye red .... Sorry I missed you
(13 days ago)
Oohhhh reds was talking dirty!!! Lol! Tc Hun! Xxxx
(13 days ago)
hmm...from your profile red it says youre in the us id say youve been hanging out with those english and aussie pervs a little too much too I have NO idea how the english keep their reputation
(13 days ago)
Fri, 15-Aug-14 12:03 AM (18 days ago)
Due to an extreme lack of interest, tonights cam show has been cancelled indefinitely! More time to do house work I reckon..........
That is what I get for relying on a government agency!! Aussie I do not think it would even take you a second to get out of that contraption you are wearing in your PP!!!
(18 days ago)
lol easy access
(18 days ago)
ust is that you
(18 days ago)
yes it is doo...... how do you do doo ?
(18 days ago)
im good ust and you
(18 days ago)
Thu, 14-Aug-14 2:38 PM (18 days ago)
Tired and depressed by the vast amount of web crap deleted today, mostly off the HP. Adios
happyhumper69 and myylife like this
wouldn't that be the Illuminudie?
(18 days ago)
exactamundo!
(18 days ago)
nice ,,12 how are u sweety xxxxxx
(18 days ago)
good Myy, little punchy from lack of sleep. hows things with you?
(18 days ago)
all is well sweety u know same day same shit but life is great ,thanks sweety xx
(18 days ago)
Tue, 12-Aug-14 9:40 PM (20 days ago)
*blows up swimmies, shoves them on my arms...grabs the oars and heads out to the ark* It's quitting time at work!!!
A cubit is the distance between your elbow and the tip of your middle finger
(20 days ago)
The only thing I have that will keep me afloat is the boyancy of my ass!! I nearly froze after getting wet and coming into the AC!
(20 days ago)
Well, let's get that bouyant ass bouncing then lol! Hhhmmmm I take it the headlights turned on automatically when u stepped into the a/c? Lol!
(20 days ago)
High beams were shining the way
(20 days ago)
Lol! U can lite my path any nite reds!
(19 days ago)
Tue, 12-Aug-14 4:39 PM (20 days ago)
If you want to post a picture in the Male category you must have a penis attached to your body. That is non negotiable!!
boredmum74 and 12gaugefan like this
Or Richard Edward.
(20 days ago)
and I suppose bananas and other substitutes are frowned upon, then..
(20 days ago)
What if I have a penis in my pocket, is that good enough?
(20 days ago)
Is that a penis in your pocket or are you just happy to see me?
(20 days ago)
Good pint Red...
(20 days ago)
Mon, 7-Jul-14 3:48 PM (56 days ago)
FYI- I am still alive
LuLusBakery, MarkandLacey, Ellefoxie, TopCat57, TexAngel and 2 others like this
missed ya , hope all is well xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
(56 days ago)
oh damn thought you was gonna join me 6 feet under reds
(56 days ago)
Thank you everyone. And sorry about all the trouble you went to TC I have too much living to do yet, Rip
(56 days ago)
keep on smilin sweety
(56 days ago)
...and well I might add!
(56 days ago)
Tue, 3-Jun-14 12:15 AM (91 days ago)
There are those PMs that make you blush, those that make you say WTH?, those that make you smile and those that make your heart race. I just got one of those.....not telling which one!!!
FinNude and johnnyel like this
Good today thanks. A rough day yesterday but worked the hell out of it today
(91 days ago)
Dont over do it, Stark!! You dont want to set back your recovery. Hahahaha....you will have to go back and look at your past PMs, Heavy!
(91 days ago)
Well, i know how i see them, now im just wondering how u've seen em lol!
(91 days ago)
Yeah I know but sooooo frustrating...
(91 days ago)
thanks for comments/votes Red
(91 days ago)
Mon, 2-Jun-14 9:00 PM (91 days ago)
Let's have some fun, This beat is sick..I wanna take a ride on your disco stick.....
The bling is ok, it's the Krazy Glue that worries me
(91 days ago)
The glue will wear off or you can use acetone to get it off
(91 days ago)
acetone?
(91 days ago)
I will be gentle....you wont even know what is happening
(91 days ago)
Ok
(91 days ago)
Mon, 2-Jun-14 12:18 PM (91 days ago)
Keep smiling ...Happy looks good on all body types!!
i was just kiddin... my basement door dont have a lock on... sily me, forgot they can only be opened from the outside..
(91 days ago)
I have seen you smile, ltdan, and you didnt look like you were in pain
(91 days ago)
Very well put, Undi! Good thing I am an expert lock picker
(91 days ago)
thanks Red
(91 days ago)
damn, both you ladies, lizzie and red, very sexy profile pics
(91 days ago)
Sat, 31-May-14 1:48 AM (94 days ago)
Good night all you good people Muwha
nohairguy likes this
Red I gotta say, all your pics are great, but your profile pics are amazing
(94 days ago)
^^^^^ EXACTLY
(94 days ago)
as I said before...flawless
(94 days ago)
very artistic aren't they Mark
(94 days ago)
night
(94 days ago)
Wed, 28-May-14 11:22 AM (96 days ago)
Laughter keeps you from going insane!! Or is it... Insanity keeps you laughing? Either way.....have a wonderful day
Hahahahahahaha.......erm.......?
(96 days ago)
MUAH!~HA HA HA HA HA HA HA HA HA
(96 days ago)
Howdy red .....hugs...enjoy your day too...
(96 days ago)
Well.....I guess we know the answer to that question!!!! Hello everyone
(96 days ago)
Yeah doesn't matter hey? Above all have a good day xx
(96 days ago)
Thu, 22-May-14 12:34 PM (102 days ago)
Every day take the time to find something that makes your heart laugh and your soul smile.
no, that is my wish list redvs...rarely fulfilled.....lol...that;s why i muddle through the day!! hahaha
(102 days ago)
Your pics make me smile
(102 days ago)
must be a pervert! my soul frequently laughs
(102 days ago)
Laughing daily is a must
(102 days ago)
love this!
(102 days ago)
Tue, 20-May-14 12:30 PM (104 days ago)
When I woke up, I planned to stay in all day. But then I looked in the mirror, and realized what a shame it would be to keep all this cute to myself!
Good morning sexy Lizzie. Yesterday was very unlike me..... I can't believe I whined in public!!
(104 days ago)
dont worry, i whine all the time.. heya reds
(104 days ago)
I love red......wine
(104 days ago)
You wine,Rip, there is a difference . Haha.... Hello TC
(104 days ago)
yea for sharing
(104 days ago)
Fri, 16-May-14 5:00 PM (108 days ago)
Another NN milestone reached. Thank you everyone who took the time to view my profile!
happyhumper69, MarkandLacey, rip666, myylife, FinNude and 2 others like this
Hopefully you are not a math teacher Mark! Hi Shy and Myy
(108 days ago)
Well done you. Fully deserved, nice pics x
(108 days ago)
Thank you Pin. I especially like my profile picture today
(108 days ago)
Thank you for having a filled out one!!!
(108 days ago)
Always worth another look!
(108 days ago)
Fri, 16-May-14 2:38 PM (108 days ago)
9...8...7...6...5...4...3...2...sooooooo close!!
*smiling @ SexPuppet*
(108 days ago)
Red is gorgeous!! So glad I caught her face last night. Happy Friday Red hope you have a great day!!
(108 days ago)
You too Lizzie xoxo
(108 days ago)
Gosh, thank you for all the love!!!
(108 days ago)
hi Shy xoxo
(108 days ago)
Sat, 3-May-14 11:14 PM (121 days ago)
I have the finest gentlemen pervs on my friends list. I feel very smug about that
Nice lips red
(121 days ago)
Hello beautiful
(121 days ago)
Heya Yogi!
(121 days ago)
Hello red xoxo It is an honor to be a perv on your List
(121 days ago)
I'm not on it yet...
(121 days ago)
   
Help / Contact | Rules |  Terms of use / disclaimer | webmasters | Epoch Transactions Billing Support | privacy policy
18 U.S.C. 2257 Record-Keeping Requirements Compliance Statement