Free photo hosting
view:    regular  |   sfw  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:
GottaBeMe's Recent Statuses
Sun, 28-Jun-15 11:43 AM (3 days ago)
Time for a shower and to get out in the real world. Happy pervin' y'all! xo
Be safe ...until tomorrow...hugs and kisses
(3 days ago)
later beautiful Gotta ,,enjoy your day take care xxx
(3 days ago)
Have fun
(3 days ago)
Later beauitful.
(3 days ago)
Sat, 27-Jun-15 5:27 PM (3 days ago)
I propose that you all refrain from sex talk until I've had some. Thx!
uncaged11 likes this
(3 days ago)
Nice try. Hi undi! I'm out anyway. Have fun peeps!
(3 days ago)
Sexy Day GBM. Thank YOU!!!!!!!
(3 days ago)
Bye GeezyoureBeautifulMmmm
(3 days ago)
Have fun, Gotta! Take care. xo
(3 days ago)
Sat, 27-Jun-15 2:19 PM (3 days ago)
Just cuz it squeaks, doesn't mean it's clean!
Hi hi hello hello you fellow window washers! I do use newspaper, but not the vinegar. I have assinged the rest of that job to the kids. Thx!
(3 days ago)
ah , the art of delegation, well played; )
(3 days ago)
Cruel and unusual punishment making the kids to the work. how dare you!!!? LOL
(3 days ago)
Yep TC! You know it ilp! The pool needed my attention for a bit.
(3 days ago)
What? the water haveing boob withdrawels or what? he he
(3 days ago)
Sat, 27-Jun-15 11:49 AM (4 days ago)
Gotta get things done. Y'all have a fantastic day/night! xo
coldfish1 and Prodigal_Son like this
Thanks neighbor be safe..... hugs and kisses
(4 days ago)
you too doll
(4 days ago)
night beautiful Gotta hugs xx
(4 days ago)
kotc gotta
(4 days ago)
Bye hun. Nice chatting again.
(4 days ago)
Fri, 26-Jun-15 12:04 PM (5 days ago)
UPLOAD IN PROGRESS....Please wait....
Voy, just go over and help her ya big dummy!!!
(4 days ago)
Loo ks great to me neighbor
(4 days ago)
Thanks! Now I can get on with my day....
(4 days ago)
Wow!!! Smokin hot.
(4 days ago)
Hello Gotta xxoo.......... ...........hug and kotc
(4 days ago)
Fri, 26-Jun-15 10:04 AM (5 days ago)
That rock won't roll.
Jener and coldfish1 like this
...awe shucks
(5 days ago)
really hiya Gotta hugs
(5 days ago)
Hi fishy
(5 days ago)
hello, fish! ain't ya usually her earlier???
(5 days ago)
*here
(5 days ago)
Thu, 25-Jun-15 1:18 PM (5 days ago)
Is it wrong to have a perv in the waiting room at the gyno doc??
It won't surprise you to hear me say it's totally cool. Invigorating even. To perver and pervee
(5 days ago)
I say whatever relaxes you....go for it!
(5 days ago)
and he won't need as much lube.......>>>>>>>leaves : P
(5 days ago)
(5 days ago)
Wouldn't be wrong if u were in my waiting room, we would be on together!
(5 days ago)
Thu, 25-Jun-15 11:15 AM (6 days ago)
Shower time. Watch if you dare! xo
hiya beautiful hugs
(6 days ago)
would gladly have helped you cram for the exam
(6 days ago)
(6 days ago)
Morning Sexy Gotta Love your new pic xoxo
(6 days ago)
sign me up. hey gotta
(6 days ago)
Sun, 21-Jun-15 11:16 AM (10 days ago)
Just poppin' in real quick to wish a Happy Father's Day to all our sexy NN dads. Hope it's a great one! xo
welcome back neighbor lovely sunshine today
(10 days ago)
good come back voy
(10 days ago)
Pfffft it's lovely sunshine everyday!
(10 days ago)
true that...and you being here makes it a brighter day neighbor
(10 days ago)
well it is here ,,
(10 days ago)
Fri, 19-Jun-15 2:52 PM (11 days ago)
I've caused enough ruckus here. Time to go out in the real world and "accidently" touch sexy arms. Y'all have fun! xo
AgeOfDanger likes this
Later sexy
(11 days ago)
who knows where those sexy arms will lead to
(11 days ago)
Could you describe the ruckus? (Breakfast Club)
(11 days ago)
i think they were attached to _______
(11 days ago)
Take care x
(11 days ago)
Fri, 19-Jun-15 11:34 AM (12 days ago)
My name is Gotta and I'm addicted to sexy arms, hands & chins.
hackelberry77, coldfish1, AgeOfDanger, MissFifi, Ampersands and 10 others like this
Scruff is good. Very, very good. I just want to be able to see the dimple.
(11 days ago)
Mee too! (& touch it and kiss it) #freak!
(11 days ago)
Gotta, would you happen to be a fan of forearm porn?
(11 days ago)
Apparently! Any pic with sexy forearms increases in its hotness for me.
(11 days ago)
Mmm, I'll have to make note of that for later.
(11 days ago)
Fri, 19-Jun-15 7:37 AM (12 days ago)
Insomnia with a side order of headache. Nicccce!
synchisback likes this
Hmmm I already feel like I need rehab.
(12 days ago)
Gonna close my eyes and dream of something quiet and sexy. Nighty night peeps.
(12 days ago)
Night GBM feel better soon
(12 days ago)
good night gotty xx
(12 days ago)
Goodnight beautiful. Sweet dreams.
(12 days ago)
Fri, 19-Jun-15 2:43 AM (12 days ago)
I'd like to roll over n go to sleep now. Prob not gonna happen, but Im gonna try. See y'all in a bit. xo
Sweet dreams buzzy xox
(12 days ago)
Night
(12 days ago)
goodnigt gotta
(12 days ago)
Good night and sweet dreams
(12 days ago)
Good night gotta, sleep well!
(12 days ago)
Fri, 19-Jun-15 1:15 AM (12 days ago)
Proud to be a REAL NNer! *No Fakers*
Why dont you tell us kid are you fake?
(12 days ago)
I'm a genuine fake
(12 days ago)
Im doin fine Chuckipoo, thx. How're you?
(12 days ago)
Me too i'm being lazy at the moment it feels good
(12 days ago)
Meeee too!!
(12 days ago)
Thu, 18-Jun-15 11:58 PM (12 days ago)
<<< Hungry and horny.
GoodKisserOne and fillme2202 like this
Yep fill... Glad to hear it Tux. Maybe we need a dinner date?
(12 days ago)
sounds like a winning plan to me xxxooo
(12 days ago)
(12 days ago)
Gonna go forage for some leftovers. Back soon...
(12 days ago)
hurry back lovely
(12 days ago)
Thu, 18-Jun-15 1:25 PM (12 days ago)
Time to go play in the great outdoors. See y'all in a bit. xo
Chuck-22 likes this
Bye Gotta xxoo............have fun............hugs .............mwahhh
(12 days ago)
Hello Gotta,, have a nice time, out there x
(12 days ago)
xoxox
(12 days ago)
Have fun beauitful. Lucky you.
(12 days ago)
Liking ur vaca pics more than I usualy like vaca pics!
(12 days ago)
Thu, 18-Jun-15 11:41 AM (13 days ago)
I need just 4-5 hours of free time. No explanation of where I'm going, no questions asked. That's not too much to ask for, is it?? *sigggh*
RoxanneS, avaitor757 and ginnos like this
I haven't seen too many Chinese guys 6'3" hung like rogue elephants. Lol.
(13 days ago)
Lol...that's what makes you special Chin!
(13 days ago)
No, I won't tell.
(13 days ago)
Thx av
(13 days ago)
it is nice to be left alone to do what you like ..... a rare occurance for me too
(13 days ago)
Thu, 18-Jun-15 3:10 AM (13 days ago)
I've got a MyaGirl crush. Hate to admit it but.... May I just say, MyaGirl is awesome!
TexAngel, MyaGirl, VTCali, RatedM2, avaitor757 and 6 others like this
At least I can still see Myagirl, GBM and my other NN Fav on NN tomorrow night though!
(13 days ago)
heya sexy GBM
(13 days ago)
Uncaged... At least there's that.
(13 days ago)
Im sure they'll make it up once he's healed. I saw them in April and they were awesome!
(13 days ago)
Yes she is... just as awesome as you are Hi GBM
(13 days ago)
Thu, 18-Jun-15 2:20 AM (13 days ago)
So, here I was alone and horny in this big ole bed....then it started raining. That's just torture, dammit!!
sex during a rainstorm....so miss it...hard to do out here in SoCal.
(13 days ago)
Mind if I sneak on in?
(13 days ago)
If you think you csn handle it.
(13 days ago)
Oh.....I think I can handle it. Let me prime you up first.
(13 days ago)
xo
(13 days ago)
Thu, 18-Jun-15 1:04 AM (13 days ago)
This whole "lip thing" would be much more fun if I had a top one! :/
Y'all are too kind! My bottom lip is quite magical.
(13 days ago)
Describe the magic...be detailed please!
(13 days ago)
It's a secret...
(13 days ago)
i feel your pain gotta lol
(13 days ago)
Lol KC. I am certainly in good company with my lip shortage. Beautiful smiles you ladies have!
(13 days ago)
Wed, 17-Jun-15 9:59 PM (13 days ago)
Wow! This whole "vacationing" stuff is exhausting!
eveningantics likes this
Sounds like you a need a little shoulder massage?
(13 days ago)
Dont do it flitt!! Not at the mo seeker, but soon. Yessss plz Mr. Chin!
(13 days ago)
I agree. The process involved in "going" on holidays is exhausting. Once you're there, happy days. Work on those sexy tan lines please.
(13 days ago)
Hopefully tomorrow will be tanline day.
(13 days ago)
(13 days ago)
Wed, 17-Jun-15 10:08 AM (14 days ago)
Dayum....I need a kiss!
Mwah!! Hello beatiful! xoxo
(14 days ago)
Morning Voy
(14 days ago)
Thx p! Kiss first Mike. Mornin Mrs! Hi undi...hmm choices. Hi bOObz! xo
(14 days ago)
I know what you been doing neighbor !!!!! sweet
(14 days ago)
(14 days ago)
Wed, 17-Jun-15 3:51 AM (14 days ago)
OMG!! There is a constant drip outside my window. This is as close to chinese water torture as I wanna get. :/
WayDownSouth, Chuck-22 and Mr.Fin like this
Alright, I can hummm, or I can sing...*tuning guitar*
(14 days ago)
I hate when that happens!
(14 days ago)
Oh c'mon Chuck! My singing only hurts the dogs ears, and I only hum when I don't know the words...
(14 days ago)
lol
(14 days ago)
Now If you told me you were dripping that would turn me on!
(14 days ago)
Tue, 16-Jun-15 11:52 PM (14 days ago)
Bored with myself & time on my hands. I need pic ideas!
Non-ideas mike?
(14 days ago)
Oh, that one was free of charge, remember the 'Bulk Compliment' discount you purchased...Gonna go feed my face, I'll think 'bout it, or maybe 'non-think' about it...
(14 days ago)
yeah.....like can you non follow the rules. Can you non take off al those clothes......and, can you non assume the position? i like a woman that bucks the system.
(14 days ago)
Lol you'd luv me then Mike. Enjoy your meal p. *grabs towel...sets timer*
(14 days ago)
LUV is a strong non-word.....but, yeah.
(14 days ago)
Tue, 16-Jun-15 11:15 PM (14 days ago)
Just make it stop!!
RatedM2 likes this
Lol Indi...this is a good place for a rookie mind reader to build confidence!
(14 days ago)
Indi's mind is like an open book - with nothing between the covers
(14 days ago)
No you can't! If you really could, my face would have been slapped!
(14 days ago)
(14 days ago)
Hell Tux... my mind is like a book with nothing between covers... and missing the covers.
(14 days ago)
Show 9 More »
   
Help / Contact | Rules |  Terms of use / disclaimer | webmasters | Epoch Transactions Billing Support | privacy policy
18 U.S.C. 2257 Record-Keeping Requirements Compliance Statement