Free photo hosting
view:    regular  |   sfw  |  mobile
Username:
Password:
remember me?
 Latest:
GottaBeMe's Recent Statuses
Fri, 24-Oct-14 12:22 PM (17 hours ago)
I've decided to take the day off. I'll be in my bed if anyone needs me.
reggie92, melbguy81, coldfish1, flasher88, b1johnson and 2 others like this
i need you GottaBeMe!! room in bed for me?? im sure that would take care of my needs!!
(16 hours ago)
jumping in bed right next to Gotta!!
(16 hours ago)
Hey neighbor...keep the cars off my grass please
(16 hours ago)
Party !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whooooooooooo hooooooooooooooo!!!!!
(16 hours ago)
If it's a party with lots of sex and alcohol, count me in!
(16 hours ago)
Fri, 24-Oct-14 10:16 AM (19 hours ago)
<<In full on lazy Friday mode. Mornin' y'all!
b1johnson and silverbackaa like this
makes gotta breakfast in bed
(18 hours ago)
Hiya neighbor...stealing another hug and kiss here
(18 hours ago)
Ooohhh breakfast in bed. What a treat!
(18 hours ago)
Such a player Voy
(18 hours ago)
Neighborly love Shan
(18 hours ago)
Fri, 24-Oct-14 1:44 AM (1 day ago)
Time for a shower, then I'll need a tuck in...if anyone's up for it. G'nite y'all! xo
Be right over neighbor
(1 day ago)
washes back and undercarriage then tuck tuck tuck
(1 day ago)
Fri, 24-Oct-14 12:38 AM (1 day ago)
Good evening pervs & pervettes!
Rosstackle and Chuck2225 like this
*throws the bouquet of roses over his shoulder*
(1 day ago)
*swoons*
(1 day ago)
Heyyy bman...all good here thx!
(1 day ago)
hey gottabeme, missed ya!
(1 day ago)
<perv
(1 day ago)
Thu, 23-Oct-14 1:03 PM (1 day ago)
Gotta love it when you're snapping naughty pics at a red light and forget that other people are around! . Whoopsie
I was giving my hubby a bj once as we were driving along and yep,stopped at the lights and a bus stopped along side to the amusement of the passengers...
(1 day ago)
are u oosting those naughty pics gitta?
(1 day ago)
lol gitta, gotta!
(1 day ago)
Woohoo you go girl! I DO love to give a show too.
(1 day ago)
good times
(1 day ago)
Wed, 22-Oct-14 8:12 PM (2 days ago)
Is it National Idiot Day & someone forgot to tell me? What an effin day it's been!! Sigggghh
oi! i won!! i is got a medal!
(2 days ago)
Ya bunch of goofballs! You've made it better already, thx!
(2 days ago)
sorry
(2 days ago)
Did you get my last PM, sweetie?
(2 days ago)
It can't be! It's Chuck's birthday! lol Sorry you had a bad day, GBM: ( xxx
(2 days ago)
Sun, 19-Oct-14 11:54 AM (5 days ago)
Off to snap a few wet T pics. Wish me luck!
FiFi72uk, reggie92, Thickness82, silverbackaa, coldfish1 and 2 others like this
I don't think so Voy... lol... perhaps they were just too slippery with all the baby oil and he keeps dropping me! lol... It's ok Thickness. No worries
(5 days ago)
Good luck....and lucky us!
(5 days ago)
think he's ogling it himself and not sharing with us peons
(5 days ago)
cant wait darlin .xx
(5 days ago)
(5 days ago)
Sun, 19-Oct-14 11:41 AM (5 days ago)
Hello there peeps...including lurkers and the bored & horny bunch.
Pervs always included. Mornin' y'all.
(5 days ago)
Lucky guess 84
(5 days ago)
Good morning GBM
(5 days ago)
Hi there MrsU!
(5 days ago)
Morning GBM.....
(5 days ago)
Sat, 18-Oct-14 9:01 PM (6 days ago)
Wow, I've done nothing but clean (& rearrange furniture) for nine hours. I'm tellin' ya, the first one who makes a mess is gonna get slapped!
Big!!! Stop it! Yep, for sure jake.
(6 days ago)
I left a herd of bison in your living room
(6 days ago)
I gotta tske a shower before work as well gotta, care to join me? Lol!
(6 days ago)
Fineeee *bends over to wipe your table and wiggles his ass*
(6 days ago)
(6 days ago)
Sat, 18-Oct-14 11:32 AM (6 days ago)
Well, I think I've caused enough trouble for one morning. Time to get busy with the day's chores. Y'all have fun! xo
reggie92 and coldfish1 like this
have a fun day
(6 days ago)
no trouble at all neighbor...enjoy your day...be safe...big hugs
(6 days ago)
Have a great one GBM
(6 days ago)
see ya soon sexy xxx
(6 days ago)
Have a great day.....rolls are hot in about two hours....
(6 days ago)
Sat, 18-Oct-14 10:29 AM (6 days ago)
Sigggggghhhhhh
coldfish1 likes this
ahem....I'm ready ....willing....waiting
(6 days ago)
A sigh can be a good thing Morning or what ever it may be for you
(6 days ago)
would love to hear you "sigggghhhhh-ing" in the morning
(6 days ago)
Yep NR, this a mostly good sigh. lol Ringer
(6 days ago)
Always a plus
(6 days ago)
Fri, 17-Oct-14 11:08 AM (7 days ago)
My toes are cold. *pout*
okay put them between my legs ...that'll warm them
(7 days ago)
<--spoons with gotta
(7 days ago)
Ohhh I like spoons!
(7 days ago)
hi gotta i have a warm place for them
(7 days ago)
(7 days ago)
Fri, 17-Oct-14 9:56 AM (7 days ago)
Taking breakfast orders. Whatcha want??
Waffles Chevy?? lol likely story snakey!
(7 days ago)
Well, itd definately wind up in ur mouth (hopefully without the use of a fork or knife) lol!
(7 days ago)
Morning gotta, bacon and legs...........
(7 days ago)
Too late for you???
(7 days ago)
more vodka....i ran out
(7 days ago)
Thu, 16-Oct-14 12:13 PM (8 days ago)
Want a quick peek?
FinNude likes this
Aww mornin undi. You can sleep in tomorrow too. lol. Probably won't be able to cam again for a while.
(8 days ago)
what!!???? damn, i missed it too.......ENCORE, ENCORE....the crowd goes wild!!!!
(8 days ago)
Bad news for us GBM......Morning undi......
(8 days ago)
I Now fear Bummed may turned to full scale depression lol Have a Gr8 day my Sexy Friend. xoxo
(8 days ago)
Doh! Did i miss again? Lol!
(8 days ago)
Thu, 16-Oct-14 11:03 AM (8 days ago)
*Quietly peeks in.*
sips coffee n peek back ;p
(8 days ago)
Buncha pervy peekers!
(8 days ago)
Dirty job neighbor glad you're taking over for me
(8 days ago)
^^speaking of pervy peepers^^^ ;p
(8 days ago)
Well hello....
(8 days ago)
Wed, 15-Oct-14 7:38 PM (9 days ago)
Makin' sammiches. Anybody want one??
Howdy neighbor...rather snack on something else...Hugs and kisses
(9 days ago)
cooll gbm I will hold you to that ;p
(9 days ago)
are you the filling?
(9 days ago)
Pretzels neighbor?? Deal JE! That'd be a big sammich filthy!
(9 days ago)
Not quite what I had in mind neighbor someone sweeter
(9 days ago)
Wed, 15-Oct-14 7:26 PM (9 days ago)
I feel like dancin'...
gotta luv a nite out 2 steppin!!
(9 days ago)
*feels like watching gotta dance*
(9 days ago)
(9 days ago)
<<< dancin in the kitchen barefoot
(9 days ago)
Soooooo wants to be a fly on the wall
(9 days ago)
Wed, 15-Oct-14 12:01 PM (9 days ago)
Quick! Look now!
Chuck2225 likes this
Dammit! Lol'
(9 days ago)
What's a matter Chevy?
(9 days ago)
U know what....tease! Lol!
(9 days ago)
Smooooch!
(9 days ago)
Mmmmmmmmm, ty sexy!
(9 days ago)
Wed, 15-Oct-14 10:06 AM (9 days ago)
Day four of nowhere near enough beauty sleep. *searches for paper sack to cover this face today* :/
Mornin' Gotta
(9 days ago)
Looked but didn't see you...tease
(9 days ago)
Geeez voy! I was there....hold on, I'll try again.
(9 days ago)
Got nothin
(9 days ago)
beauty sleep not required by you gottabe
(9 days ago)
Tue, 14-Oct-14 7:36 PM (10 days ago)
Check one two...
Three four
(10 days ago)
..three four..let the bodies hit the floor!!
(10 days ago)
Lol! Yeppers, ya caught my attention!
(10 days ago)
just kidding chevy.. the bodies already burried, dont worry
(10 days ago)
Lmfao! ^5
(10 days ago)
Tue, 14-Oct-14 10:26 AM (10 days ago)
Any man who can drive safely while kissing a pretty woman is simply not giving the kiss the attention it deserves. -Albert Einstein.
Nope...woke up dry, just like he predicted yesterday.
(10 days ago)
any woman who can drive deserves a grammy.--Ghandi
(10 days ago)
Oh shush rip! I happen to be an excellent driver!
(10 days ago)
blame it on ghandi
(10 days ago)
the war-monger? not my cup of tea
(10 days ago)
Mon, 13-Oct-14 12:19 PM (11 days ago)
The weatherman has already predicted we'll wake up dry tomorrow morning. Sigggh! :/
lynskey and Nevertoomuch like this
Ahh, take time to smell the roses and other things.
(11 days ago)
Hi Gotta.
(11 days ago)
Hi sexy Gotta xoxo
(11 days ago)
hi seb
(11 days ago)
Hi there Hot Lizzie!
(11 days ago)
Mon, 13-Oct-14 10:48 AM (11 days ago)
*Punches in on NN timeclock*
I always love when you here!
(11 days ago)
Hi neighbor...yep day off but a full day ahead anyway. :/
(11 days ago)
lol lyns...someone's gotta do it!
(11 days ago)
ha,we know each other too well
(11 days ago)
Mornin' duane!
(11 days ago)
Sun, 12-Oct-14 10:27 PM (12 days ago)
Cap'n Crunch for supper? Yep...it's one of those days.
coldfish1 and rem870 like this
hope there's crunch berries in there
(12 days ago)
i like the all berries version the best
(12 days ago)
Hi y'all. Nope, no berries.
(12 days ago)
blasphamy!!!
(12 days ago)
Howdy neighbor....you can have whatever you like to eat...hugs and kisses
(12 days ago)
Sun, 12-Oct-14 6:51 PM (12 days ago)
*Shrug*
No "minute man" here, I go for for a long ride and hold on tight! )--
(12 days ago)
You'd have to make it a lot longer than 8 seconds though!
(12 days ago)
Well...since my phone is getting glitchy now lol...it's time for both of us to take a break! Giddyup!
(12 days ago)
However long you want!
(12 days ago)
*hugs* x
(12 days ago)
Show 25 More »
   
Help / Contact | Rules |  Terms of use / disclaimer | webmasters | Epoch Transactions Billing Support | privacy policy
18 U.S.C. 2257 Record-Keeping Requirements Compliance Statement